Grote kans dat jij dagelijks WhatsApp gebruikt om contact te onderhouden met familie, vrienden of collega’s. Vanaf nu kun je ook met ChatGPT whatsappen.
Geen aparte apps meer, geen ingewikkelde software—maar een AI binnen handbereik. Je kunt ChatGPT nu gewoon een appje sturen.
Hieronder laten we je stap voor stap zien hoe je ChatGPT toevoegt aan je WhatsApp. We delen drie verschillende manieren, zodat je zelf kunt kiezen welke je gebruikt.
Oh en bellen met ChatGPT? Dat kan al, alleen nog niet in Nederland helaas. Tot die tijd: typen maar!
Simpeler kan het niet!
Een andere manier om ChatGPT toe te voegen aan WhatsApp, is door het gewoon in de app zelf te regelen. Zo werkt dat:
1. Open WhatsApp en tik rechtsboven in het chatoverzicht op de plus-knop.
2. Voer bij ‘Zoek naam of telefoonnummer’ het nummer 1-800-242-8478 in.
3. Tik achter ChatGPT op ‘chat’ om een chat te starten.
Je kunt ook eerst ChatGPT toevoegen aan de Contacten-app, en de chatbot vervolgens aantikken in WhatsApp. Zo doe je dat:
1. Open Contacten en tik op de plus-knop rechtsboven.
2. Voer ‘ChatGPT’ in bij ‘Voornaam’.
3. Tik op ‘voeg telefoon toe’ en voer 1-800-242-8478 als telefoonnummer in.
4. Tik rechtsboven op ‘Gereed’.
5. Open WhatsApp, tik rechtsboven in het chatoverzicht op de plus-knop.
6. Zoek naar ‘ChatGPT’ en tik het contact aan om een chat te starten.
[ Dit is vooral van belang als je ChatGPT wilt bellen, deze service bestaat nog niet in Nederland ]
De feestdagen zijn hét moment om even stil te staan en terug te kijken op een bijzonder jaar. In deze video delen we onze kijk op 2024. En natuurlijk wensen we jou en je dierbaren magische feestdagen en een heel fijn 2025!
Het is de dag waar romantiek in de lucht hangt en harten sneller kloppen. Maar wat maakt deze dag zo speciaal? Het antwoord ligt in de storytelling rondom deze dag: de kunst van het vertellen en beleven van verhalen die ons raken. Liefdesverhalen hebben de kracht om ons te betoveren, inspireren en te verbinden. Dat weten ook merken en bedrijven, die elk jaar weer met creatieve Valentijnsdag campagnes komen om de harten, van ons als consument, te veroveren.
Of het nu gaat om epische liefdesverhalen zoals Romeo en Julia of moderne romantische films zoals *The Notebook*, storytelling speelt een essentiële rol in hoe we liefde ervaren. Merken benutten dit door emotionele en herkenbare verhalen te vertellen.
Denk aan de iconische Valentijnsreclames van Hema, waarin echte geliefden worst samen delen, of aan de McDonald's-campagne waarin koppels samen herinneringen ophalen bij een maaltijd.
Iedereen heeft zijn eigen Lovestory. Misschien is het de manier waarop je je partner hebt ontmoet, een memorabele eerste date of een onverwachts romantisch gebaar. Waarom zou je op Valentijnsdag niet de tijd nemen om jullie verhaal opnieuw te beleven?
Grote merken proberen dit al jaren te reconstrueren door storytelling in te zetten: ook Coca-Cola brengt jaarlijks reclames waarin liefde en verbinding worden gevierd.
Verhalen kunnen niet alleen worden verteld, maar ook worden beleefd. Storytelling stopt niet bij herinneringen; het gaat ook over nieuwe verhalen creëren. Bedrijven zoals Disney begrijpen dit principe en nodigen koppels uit om samen de meest magische momenten te beleven in hun parken.
Liefde en verhalen zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Wat is jouw Lovestory?
Subscribe to our newsletter and never miss an update!