26 juli 2016

Zilveren Award uitgereikt aan CCOE

Afgelopen week reikten wij de WorldMediaFestival Award uit aan CCOE: CIMIC Centre of Excellence. Zij waren zeer blij met deze award en schreven hier een indrukwekkend persbericht over, welke hieronder te lezen is. Kijk ook verder om de Corporate film te bekijken welke beloond is met een Award.

At the prestigious World Media Festival in Hamburg 2016, the CCOE Introduction Video, won the Silver Award in the category “Web: Government-to-Citizen.” It has been produced in late 2015 by the Dutch film production company Corporate Trailer. The inaugural film of this institution, aimed at introducing a general audience to the scope of the CCOE, was deemed as one of the most relevant products of the last year. Over 1,100 entries from across the globe were screened for their excellence in communicating the key intended messages to the desired audience.

Handing the Silver Award to the CCOE, Jan Suiskens, Creative Director at Corporate Trailer said: “We are particularly proud to have produced this video together with the CCOE to bring the tasks of the institution to a broad audience. As the most decorated corporate film company in the Netherlands, we are very happy that our joined efforts have won this international recognition.”

The World Media Festival is a global competition dedicated to recognizing excellence in branded content from the areas of information, education and entertainment. The festival honors and celebrates excellent solutions in corporate film, television, web, web TV and print productions on an international scale. Award winner are among the leaders in their profession.”

20 december 2024

Terugblik op de wereld in 2024

De feestdagen zijn hét moment om even stil te staan en terug te kijken op een bijzonder jaar. In deze video delen we onze kijk op 2024. En natuurlijk wensen we jou en je dierbaren magische feestdagen en een heel fijn 2025!

Lees meer
14 februari 2025

I love… Storytelling

Valentijnsdag is meer dan alleen de dag van de liefde...

Het is de dag waar romantiek in de lucht hangt en harten sneller kloppen. Maar wat maakt deze dag zo speciaal? Het antwoord ligt in de storytelling rondom deze dag: de kunst van het vertellen en beleven van verhalen die ons raken. Liefdesverhalen hebben de kracht om ons te betoveren, inspireren en te verbinden. Dat weten ook merken en bedrijven, die elk jaar weer met creatieve Valentijnsdag campagnes komen om de harten, van ons als consument, te veroveren.

Of het nu gaat om epische liefdesverhalen zoals Romeo en Julia of moderne romantische films zoals *The Notebook*, storytelling speelt een essentiële rol in hoe we liefde ervaren. Merken benutten dit door emotionele en herkenbare verhalen te vertellen.

Denk aan de iconische Valentijnsreclames van Hema, waarin echte geliefden worst samen delen, of aan de McDonald's-campagne waarin koppels samen herinneringen ophalen bij een maaltijd.

Iedereen heeft zijn eigen Lovestory. Misschien is het de manier waarop je je partner hebt ontmoet, een memorabele eerste date of een onverwachts romantisch gebaar. Waarom zou je op Valentijnsdag niet de tijd nemen om jullie verhaal opnieuw te beleven?

Grote merken proberen dit al jaren te reconstrueren door storytelling in te zetten: ook Coca-Cola brengt jaarlijks reclames waarin liefde en verbinding worden gevierd.

Verhalen kunnen niet alleen worden verteld, maar ook worden beleefd. Storytelling stopt niet bij herinneringen; het gaat ook over nieuwe verhalen creëren. Bedrijven zoals Disney begrijpen dit principe en nodigen koppels uit om samen de meest magische momenten te beleven in hun parken.

Liefde en verhalen zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Wat is jouw Lovestory?

Lees meer
Bekijk meer

It’s a wrap! wat is jouw verhaal?

Neem contact op

Be the first to know!

Subscribe to our newsletter and never miss an update!