Met Ovivo hebben wij al een langjarige samenwerking. Zij waren op zoek naar een vaste partner, te beginnen met hun bedrijfsfilm. En zo ontwikkelden wij een Corporate Trailer en inmiddels uitgegroeid naar vele VideoNieuwsUpdates opgenomen in onze filmstudio, aftermovies van klantendagen, een virtuele 360 graden Factory Tour en nu ook nog onderstaande Identity Clip. Waarin het DNA van Ovivo centraal staat.
Jan Suiskens heeft een concept en script ontwikkeld, waarin niet zozeer de activiteit van OVIVO centraal staat, maar het DNA.
Waarbij we een visueel inspirerende insteek hanteren om OVIVO (internationaal) boven het maaiveld uit te laten steken. Er is hiervoor gekozen om water als symboliek te gebruiken. En omdat we veelzijdige beelden wilden tonen, hebben we hierbij gebruik gemaakt van reeds bestaande opnames en stockbeelden. Vervolgens hebben we 2 kernwoorden in beeld terug laten komen, en we hebben de film voorzien van Nederlandse ondertiteling.
Een opvallende bedrijfsfilm, die anders is dan een standaard film. Daarom ook wel Corporate Identity clip genoemd. Ook wanneer het lastig is om een bepaald product of dienst te visualeren, denken wij graag mee voor een passende oplossing. Zoals hier gekozen is om een symboliek te gebruiken. Het resultaat is een internationaal inzetbare film, met een helder verhaal en fijn om naar te kijken.
Subscribe to our newsletter and never miss an update!